Davaya Katılmayınca Ne Olur? Toplumsal Cinsiyet, Çeşitlilik ve Sosyal Adalet Perspektifinden Bir Bakış Merhaba! Motorsich sayfasına hoş geldiniz. Bugün gündemimizde “Davaya katılmayınca ne olur” var. İstanbul’da yaşayan, bir sivil toplum kuruluşunda çalışan 29 yaşındaki biri olarak, günlük hayatın içinde “davaya katılmamak” meselesi çoğu zaman sadece hukuki bir durum gibi görünse de aslında çok daha geniş bir toplumsal karşılığa sahip. Sabah işe giderken bindiğim metrobüste, akşam eve dönerken sıkışık bir otobüste ya da ofiste kahve molasında duyduğum sohbetlerde, insanların adaletle, eşitlikle ve görünürlükle ilgili meselelerden ne kadar etkilendiğini görmek mümkün. Bu yüzden “Davaya katılmayınca ne olur?” sorusu sadece mahkeme salonlarını değil,…
Yorum Bırak